onsdag 1 augusti 2012

Hard work, work

Eftersom jag varit bortrest och jobbar en massa övertid har det varit tyst här ett tag, dock har det inte varit tyst i mitt huvud som konstant skriker ut grejer att skriva om så förhoppningsvis kommer det en hel dös med texter till helgen.

Har funderat på att göra flera "rädda parti x" texter där jag kommer med förslag på hur de ska få fler röster som jag gjorde med KD, alla partier måste ju få tips för rättvisans skull.

Har en del att skriva om konspirationsteorier,  funderar på att ha veckans konspirationsteori nu när veckans meme har lagts på is.

En text om den villkorade svenskheten kommer definitivt.

En text om vad jag tycker är godhet och vilka som är onda.

Prostitution övervägde jag att skriva om i "Johan löser samhällsproblem" men det är inte riktigt lika lätt som de övriga och man måste vara så övertydligt och korrekt att det kanske inte skulle vara så mycket att läsa.

Finns massor av os-relaterat att skriva om.

Det är bara de grejer jag har i huvudet nu, hinner säkert inte med alla till helgen så skriv gärna om det är någon av dem som lockar lite extra så prioriteras den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar