söndag 9 december 2012

.. Jag skoja bara!


Kära ni, förra inlägget med Shell var såklart ett skämt! En tredjedel av er såg jag förstod det men så var det ett gäng som trodde på riktigt att Shelll hade bett mig tipsa om deras truckdiesel. Det hela handlade om att jag blev lite frustrerad över att allt ni tror jag gör är sponsrat. Merida är absolut en lånecykel. Jag får låna och testa och likadant gäller det med andra märken såsom Samsung etc. Och den kommande tågresan med SJ är inget spons, jag har valt det för att jag vill komma sent till min släkt och mina vänner. Det är vissa företag som jag jobbar med, som tillexempel nu med julmusten som jag gör i december. Då är det mina partners som jag lyfter fram och det står i alla inlägg.
.. Men ni kan väl erkänna att det var lite roligt med Shell? Jag har aldrig tankat i hela mitt liv så jag har ingen aning om vad som är enkelt eller inte. Och det är väl ingen bensinmack som har superfräscha toaletter. Dock var personalen trevlig men det är dom alltid :- )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar