måndag 26 november 2012

Två saker som alla gillar



 Det finns två saker som jag tror att alla gillar, jag har aldrig stött på någon som tycker illa om dessa två saker. Jag pratar förstås om söta djur och Lennart "Hoa-Hoa" Dahlgren". Söta djur är min generations babybilder, de flesta i min ålder har inte skaffat barn än men har ett uppdämt behov av söta saker och att visa bilder på söta saker. Titta bara på de här djuren, SÅ SÖTA!




Hoa-Hoa verkar nästan lika populär. Han är i grunden tyngdlyftare men har via en annonskampanj för pappaledighet och "På spåret" blivit Sveriges kanske mest omtyckta människa. Han är mjuk men hård, han är smart men enkel, han är konstig men också helt vanlig. Han är inte noggrant politikt korrekt men skulle samtidigt inte vilja någon illa.


Jag har inte hitintills stött på någon som tycker illa om söta djur eller Hoa-Hoa och så kommer det nog att förbli. Bara titta på dem, awww.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar