söndag 24 juni 2012

Badsalt och Zombies.

Det kommer fler och fler rapporter om människor som tagit den syntetiska drogen "badsalt" och sedan dragit av sig alla kläder, förstört möblemang och sedan ätit på andra människor. Kannibalattack eller Zombieanfall brukar de kallas i media. Jag har svårt för saker som är ologiska så jag stör mig ofta på dessa artiklar så jag tänkte förklara varför.

1. Hur jävla dum är man om det kommer en naken person springandes emot dig skrikande och med mord i blicken om du bara står kvar? Spring för fan.
2. Att de ofta kallas för Zombieanfall, zombies är döda. Lite badsalt gör dig inte till en levande död och dessutom har ju Zombies kläder på sig. Det vet ju alla som sett en zombieserie eller spelat zombiespel.
3. Att de ofta kallas för kaniballattacker, kannibal är ett sätt att äta. En tugga på en människoarm gör dig lika mycket kannibal som en tugga sallad gör dig vegan.

Det är lite coolt att drogen kallas badsalt, man kan undra hur många ungar som var varit på 
"the body shop"och hoppfullt handlat badsalt som de sedan försökt få i sig på olika sätt. Dessutom kommer jag tänka på det här härliga klippet, om hon trodde samma sak hade hon kanske blivit glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar