onsdag 2 maj 2012

Kändistv

Tittade på Betnér Direkt på kanal5play och de diskuterade bistånd och välgörenhet, halvintressant. När de började komma någon vart i diskussionen så kom helt plötsligt Pernilla Wahlgren in och började prata om Let's Dance vilket helt tog udden av programmet.

Jag har följt amerikanska "celebrity apprentice" i år, den enda anledningen är att den gapiga, storväxta, underhållaren Penn Jillette. När han väl åkte ut hade jag inget intresse av ett se ett avsnitt till.
För att kändistv ska fungera så krävs det att man på något sätt bryr sig om deltagarna, jag har aldrig gillat svensk kändistv eftersom jag inte bryr mig om Anna Bok eller Laila Bagge.
Men vilken kändis skulle få mig att titta på Let's dance? Den enda jag kan komma på är kungen.

Kom gärna med förslag på vilka kändisar som skulle få er att titta på kändistv.

1 kommentar:

  1. Steffo Törnqvist, Ulf lundell , Dr.Alban , Jockiboi

    SvaraRadera